مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انتخاب پرده برای پنجره یو پی وی سی

انتخاب پرده برای پنجره یو پی وی سی

یکی از چیز‌هایی که در انتخاب پنجره یو پی وی سی بسیار مهم است انتخاب پرده برای آن است. شاید به این موضوع اصلا توجه نکرده‌اید که پنجره‌ای که در خانه شما نصب می‌شود باید پرده‌ای مناسب را هم به روی خود ببیند تا به اوج زیبایی برسد. روی سخن این مقاله بیشتر با کسانی است که می‌خواهند برای بازسازی منزل خود از پنجره‌های یو پی وی سی استفاده کنند.

وقتی خانه‌ای ساخته و آماده و به اصطلاح نوساز را می‌خریم چندان حق انتخاب زیادی برای انتخاب پنجره خود نداریم. زیرا انتخاب دست ما نیست و بیشتر دست سازنده خانه است. بساز و بفروش‌ها هم که در خرید تمام ملزومات ساختمان سعی می‌کنند کیفیت را فدای قیمت کنند. پنجره یو پی وی سی خانه‌های نوساز در بسیاری موارد فقط شکل پنجره یو پی وی سی است و از کمترین کیفیت ممکن برخوردار است.


بهترین پنجره‌ یو پی وی سی را چه کسانی انتخاب می‌کنند

اما شما وقتی برای خانه خود بهترین پنجره upvcانتخاب می‌کنید عملا سعی می‌کنید بهترین انتخاب را برای خانه داشته باشید و این یعنی این که برای ایران یو پی وی سی بهترین فرصت را به وجود می‌آورید که بهترین‌های را برای شما پدید آورد. این واقعی است که کیفیت پنجره‌های ایران یو پی وی سی همیشه خوب است و حتی در پایین‌ ترین قیمت‌ها هم می‌تواند یک سر و گردن از دیگر رقبای خود بالاتر باشد. اما وقتی کیفیت را بر قیمت مقدم می‌کنیم دیگر زمان آن است که بهترین خود را برای مشتری به وجود آوریم.

خانه‌هایی که به تعویض پنجره یو پی وی سی می‌پردازند یعنی کسانی هستند که اولا صاحب خانه‌اند و در ثانی می‌خواهند خانه خود را برای زندگی مناسب سازی کنند. از این رو کیفیت و دوام پنجره یو پی وی سی برای آنها بسیار مهم است.

نکات ریزی که در انتخاب پنجره یو پی وی سی مهم است

در مورد نکات اصلی در انتخاب پنجره در سایت ایران یو پی وی سی بسیار صحبت کرده‌ایم این که ایمنی پنجره upvc باید چگونه باشد و یا استاندارد‌های پروفیل‌های یو پی وی سی چگونه است. اما برخی موارد هستند که اگر آنها را در انتخاب پنجره یو پی وی سی رعایت کنیم کیفیت محصول ما به شدت بالا می‌رود. در حالی که این موارد موضوعات بسیار ریز هستند که کمتر در چشم ما می‌آیند. همین نکات ریز هستند که کیفیت را معنایی دوباره می‌بخشند. در محصولات استاندارد اغلب کیفیت محصول در سطحی قرار دارد که در نگاه کلی همه آنها را می‌توانیم قابل قبول فرض کنیم. اما این جزئیات است که می تواند رضایت از کیفیت محصول را برای شما پدید آورد. در صنعت آلمان و ژاپن متخصص پدید آوردن این سطح رضایت از محصول هستند.

انتخاب پرده برای پنجره یو پی وی سی ، کار جزئیِ بزرگ

سالن خانه یا اتاق خواب شما چقدر آفتاب می‌گیرد؟ در انتخاب خانه، بسیار ذکر می‌شود که سالن خانه پرده خور است. و این که پرده‌هایی بسیار زیبا را برای خانه خود انتخاب کنید جزو مزایای بسیار مهم یک خانه لوکس حساب می‌شود. حالا وقتی می‌خواهیم پنجره‌ای یو پی وی سی مناسبی برای یک سالن پرده خور انتخاب کنیم، باید چه جزئیاتی را به یاد داشته باشیم؟

اولین توصیه ما این است که برای پنجره خود از لولای فولکس واگنی استفاده کنید. درست است که هزینه آن کمی بالا است اما با پردهای کشیده می‌توانید به راحتی پنجره را باز کنید و از بادی که میان پرده‌ها می‌وزد لذت ببرید. این گونه برای باز و بسته کردن پنجره احتیاج ندارید که پرده را جابه‌جا کنید.

پرده‌های اتاق پذیرایی به خاطر وزن زیاد خود به سختی جا به جا می‌شوند.

استفاده از شیشه رنگی هم می‌تواند به پرده خانه شما جلایی خاص دهد. شما با انتخاب رنگ مناسب شیشه‌‌های دوجداره پنجره با پرده‌های خانه خود می‌توانید عملا سالن یا اتاق‌های خود را نورپردازی کنید. رنگ نور طبیعی را که روی پرده‌ها می‌افتد هم رنگ پرده‌های خانه کنید تا نور طبیعی خانه شما را در ساعت‌های میانی روز به جلوه‌ای بسیار زیبا برساند.

نکته آخر برای انتخاب پرده

فاصله نصب پرده را از پنجره به درستی تعیین کنید. این کار سبب می‌شود به راحتی پنجره را باز و بسته کنید البته اگر از لولای فولکس واگنی استفاده کنید این فاصله چندان اهمیت ندارد اما برای پنجره‌هایی که از لولای دو حالته استفاده می‌کنند، بهتر است فاصله‌ای حدود 30 سانتیمتر میان پنجره و پرده باشد تا در هنگام استفاده از حالت باز شوند پنجره از بالا پنجره به پرده گیر نکند و پرده نخ‌کش نشود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده