مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انتخاب رنگ شیشه برای پنجره‌ پی وی سی

انتخاب رنگ شیشه برای پنجره‌ پی وی سی

پنجره‌های پی وی سی اکنون به عضو جدا نشدنی معماری شهری ایران تبدیل شده است. این یک واقعیت عمیقی است که در شهری مانند تهران بدون استفاده از این دسته پنجره‌ها، نه می‌توان گرما و سرمای تهران را تحمل کرد و نه می‌توان سر و صدای آن را تاب آورد. اما با رواج یافتن انواع مدل‌های پنجره پی وی سی گزینه‌ها و امکانات خاصی به این پنجره‌ها اضافه می‌شود.

معماری این روزگار که به اجبار باید به آن معماری مدرن ایرانی لقب بدهیم، بسیار متفاوت‌تر از معماری قدمی ایران است. در معماری گذشته تنوع مصالح آنچنان پایین بوده که معمار حتی اگر می‌خواست خانه‌ای را به گونه‌ای متفاوت بسازد، باز هم امکان نداشت؛ زیرا تفاوت فقط از طرحی که معمار برای ساخت خانه می‌داد، برنمی‌آید. برای اجرای طرح متفاوت به مصالح متفاوت نیاز داریم.

در معماری شهرکی در مراکش به شدت از رنگ آبی استفاده شده است. این رنگ در آن محیط به خوبی و زیبایی و با جلوه‌گری تمام عیار باقی می‌ماند.

انتخاب رنگ شیشه پنجره‌ پی وی سی

حال اگر شما همین رنگ را در تهران با این حجم بالای آلودگی هوا به عنوان تم قالب به کارببرید آلودگی‌های محیطی سبب چرک شدن آن شده و به سرعت و از رخ و جلوه می‌افتد.

اما برای ایجاد تفاوت در معماری وجود بهترین پنجره‌ upvc یکی از بهترین امکانات را به ما می‌دهد. شما علاوه بر آن که می‌توانید از لمینت‌های رنگی برای نمای خارجی و داخلی پنجره‌های یو پی وی سی می‌توانید استفاده کنید می‌توانید از انواع شیشه‌های رنگی نیز برای ایجاد تم رنگی در معماری خارجی خانه خود استفاده کنید.

چه رنگ شیشه‌ای می‌تواند بهترین انتخاب برای پنجره پی وی سی باشد

از رنگ آبی شروع می‌کنیم. رنگ آبی یکی از زیباترین رنگ‌ها برای به کار بردن در شیشه‌ پنجره پی وی سی است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که رنگ آبی را به گزینه بسیار برجسته‌ای میان رنگ‌ها دیگر تبدیل می‌کند، رنگ فریم غالب پنجره‌های یو پی وی سی است. این فریم‌ها اغلب به رنگ سفید ساخته می‌شوند. ترکیب سفید و آبی در بنایی که مکملی مانند رنگ سفید سنگ نما را دارد می‌تواند به شدت زیبا باشد. استفاده از این دو ترکیب رنگ در مابقی المان‌های خارجی بنا نیز سبب می‌شود تم بسیار زیبایی را در کلیت تمام بنا به وجود آوریم.

شیشه‌های دوجداره عملا از دو لایه شیشه ساخته می‌شوند یکی از اصلی ترین پیشنهاد‌های ما برای استفاده از رنگ آبی در ساختار پنجره پی وی سی ، استفاده از این رنگ در لایه دوم یا شیشه خارجی پنجره است. شیشه داخلی حتما از نوع بی رنگ معمول انتخاب کنید زیرا با فیلتر کردن به شدت زیاد نور توسط دو لایه شیشه آبی رنگ و نور داخل خانه را هم آبی می‌کنید و این موضوع باعث سردی رنگ داخلی خانه می‌شود. در هیچ کار نباید افراط کرد.

حال به سراغ رنگ‌های دیگر می‌رویم. اگر محیط شما از گیاهان بزرگ در خارج از خانه بهره‌مند است، حتما رنگ سبز برای شیشه پنجره پی وی سی استفاده کنید. این گونه سبزی گیاهان بزرگ اطراف بنای خود را با پنجره‌‌های خانه هماهنگ کرده‌اید. این گونه حسی از طبیعت دوستی و طبیعی بودن بنا را به بیننده القا می‌کنید. تزریق رنگ سبز گیاهان اطراف با استفاده از رنگ سبز شیشه‌های دوجداره به ساختمان، بنای شما را بخشی از طبیعت جلوه می‌دهد.

استفاده از رنگ برنزی و قهوه‌ای در کنار آجر‌های اخرایی یا زرد تیره نیز می‌تواند برای شما بنایی بسیار خاص را پدید آورد همین طور در این بنا کاپوزیت‌های سربی رنگ نیز می‌تواند بنای شما به اوج استحکام نزدیک کند. این رنگ بندی بسیار خاص را برای شرکت‌ها به شدت توصیه می‌کنیم.

ایران یو پی وی سی سعی می‌کند در مقالات خود بهترین و خاص‌ترین پیشنهاد‌ها را برای ساخت بنا را برای شما داشته باشد. پس لطفا دیگر مقالات ما را هم مطالعه بفرمایید. ‌

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده