مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ویژگی‌های بهترین پنجره upvc‌ برای خانه مسکونی

ویژگی‌های بهترین پنجره upvc‌ برای خانه مسکونی

هر بار که در خانه خود یک صدای ناهنجار از بیرون را می‌شنوید و یا سرمای بیرون شما را می‌آزارد و یا خانه شما در تابستان خنک نمی‌شود باید تنها به یک چیز فکر کند و آن هم نصب پنجره upvc حرفه‌ای منزل است. حالا باید به این نکته مهم فکر کنیم که آیا شما بهترین پنجره upvc برای خانه خود انتخاب کرده‌اید و یا فقط پول زیادی را برای ‍جنسی پرداخته‌اید که کیفیتی پایین دارد؟

در انتخاب یک پنجره upvc خوب برای منزل مسکونی بهتر است قبل از انتخاب خود مسائلی را در نظر بگیرید که در این مقاله مفصل درباره آنها صحبت می‌کنم.

ویژگی‌های بهترین پنجره upvc‌ برای خانه مسکونی

برای انتخاب بهترین پنجره upvc ابتدا محیط خود را بررسی کنید

بهترین پنجره upvc عملا بهترین برای شماست نه کس دیگر. به این معنی که پنجره‌ای که شما برای خود انتخاب می‌کنید شاید برای کس دیگر با شرایط دیگر چندان مناسب نباشد. خانه‌های ما بسته به آن که یک خانه ویلایی خارج شهر یا یک خانه آپارتمانی داخل شهر و یا یک خانه قدیمی باشد، شرایط انتخاب پنجره را تغییر می‌دهند.

از آنجا که درباره بهترین پنجره upvc برای خانه‌های ویلایی خارج شهر در مقاله‌ای دیگر صحبت کرده‌ایم؛ در این مقاله کمتر به آن می‌‌پردازیم. اما خانه‌های آپارتمانی و خانه‌های قدیمی نیز پیچیدگی‌های خاص خود را دارند که باید آنها را بررسی کنیم.

خانه‌های آپارتمانی به خصوص در متراژ‌های زیر 150 متر، اغلب با مقوله کمبود فضا دست به گریبانند و بهترین پنجره upvc در آنها با درنظر گرفتن فضا پیشنهاد می‌شود. در بسیاری از خانه‌ها که امکان باز شدن پنجره به درون وجود ندارد ما به دنبال استفاده از پنجره‌های کشویی هستیم.

این دسته از پنجره‌ها با دو لولا عرضه می‌شود. یکی لولای کشویی معمولی است که از قدیم حتی در پنجره‌های دوجداره آلومینیومی هم کاربرد داشت. این دسته از پنجره‌ها توانایی خوبی برای مقاومت در برابر صدا دارند و اما نسبت به انواع دیگر پنجره‌های دوجداره کمی ضعیف‌تر در برابر انتقال حرارت، مقاومت می‌کنند. برای بالا بردن مقاومت حرارتی این دسته از پنجره‌ها بهتر است از پنجره‌های کشویی با لولای فولکس واگنی استفاده کنید.

بهترین پنجره upvc کشویی پنجره‌هایی هستند که با لولای فولکس واگنی ساخته می‌شود. این دسته از پنجره‌های دوجداره در دو مرحله باز می‌شوند. و به خاطر آن که پنجره برای بسته شدن داخل جدار داخلی فرو می‌رود عملا مانند پنجره‌های لولای معمولی در باز و بست عمل می‌کنند.

لولا‌های معمولی نیز می‌توانند برای شما کیفیت‌های متفاوتی را به همراه داشته باشند. قویا به شما پیشنهاد می‌کنم برای آن که به بهترین پنجره پی وی سی دست پیدا کنید، حتما از لولا‌های دو حالته استفاده کنید.

لولای دو حالته می‌تواند هم از بالا و هم از بغل باز شود. اینگونه به راحتی می‌توانید وقتی نیاز به جابه‌جایی هوا داشته باشید فقط قسمت بالایی را مانند یک هواکش باز کنید. در این حالت ورود گردوخاک به خانه به حداقل می‌رسد و می‌توانید هوای خانه را عوض کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده