مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عوامل مؤثر بر قیمت پنجره‌های دوجداره

در این مطلب از سایت ایران یو پی وی سی به سوال بسیاری از خریداران تا حدی می‌خواهیم پاسخ بگوییم و آن هم قیمت پنجره دوجداره است. این سوالی است که شاید با یک عدد حل شود و احتیاجی نباشد که ما در یک مطلب به آن بپردازیم اما اگر در این روز و روزگار کسی هم به شما قیمت قطعی بدهد آن هم در یک صفحه وب، باید به صداقتش شک کنید. زیرا عوامل بسیار زیادی بر قیمت پنجره‌ upvc دوجداره تأثیر می‌گذارد.

 

قیمت پنجره‌های دوجداره


این عوامل تا دو یا سه برابر قیمت درب و پنجره‌های دوجداره را افزایش می‌دهد. از این رو باید در این مقاله، این عوامل مؤثر بر بالا رفتن قیمت پنجره‌های دوجداره را معرفی کنیم.
عوامل مؤثر بر قیمت پنجره‌های دوجداره عبارت‌اند از:1- نوع پروفیل به کار رفته
2- استفاد از لمینت‌های رنگی
3- استفاده‌ از انواع یراق آلات ویژهنوع پروفیل به کار رفته در درب و پنجره‌های دوجداره بسیار مهم است. زیرا این پروفیل‌ها می‌تواند در کیفیت‌ها گوناگونی تولید شود.
داشتن ظاهری یک دست رنگی شفاف و ساختی بدون حباب موضوعاتی است که سبب می‌شود کیفیت ساخت به شدت بالا رود. پروفیل‌هایی که تحت لیسانس و یا مستقیما در شرکت‌های اروپایی ساخته می‌شوند از این استاندارد برخوردارند. و همین هم سبب می‌شود قیمت این دسته از پروفیل‌ها بسیار بالا تر رود. گزینه بعدی که در قیمت پنجره‌های دوجداره تأثیر مستقیم می‌گذارد موضوع استفاده از لمینت‌های رنگی در ساخت پنجره‌های دوجداره است. این پنجره‌ها اندکی با لمینت‌های رنگی مخصوص خود گران تر از آب در می‌‌آیند.البته گاهی این لمینت‌ها با رنگ‌های بسیار زیبایشان می‌توانند دکوراسیون یک خانه را کاملا تحت تأثیر قرار دهند و بالا رفتن قیمت درب و پنجره دوجداره، با انتخاب رنگ‌بندی‌های خاص برای پروفیل‌های پنجره یو پی وی سی دوجداره اندکی بالا می‌رود.
استفاده از یراق آلات خاص هم می‌تواند در قیمت محصولات مؤثر باشد. مقاومت این یراق آلات در برابر فشار و ضربه همین طور کارایی بدون صدا و کم استهلاک آن سبب می‌شود قیمت یراق‌آلات در این دسته محصولات افزایش یابد.
یکی از اشتباهاتی که بیشتر خریداران پنجره‌های دوجداره مرتکب می‌شوند این است که یکی از اقلامی را که از آن نام بردیم از انواع بی‌کیفیت و ارزان انتخاب می‌کنند و از آنجایی که قیمت پروفیل و یراق‌آلات از همه چیز در تولید پنجره‌های دوجداره مهم‌تر است، اغلب از کیفیت این دو بخش کم می‌کنند و از آن طرف شیشه دوجداره که کیفیت آن چندان با قیمت‌های مختلف تغییر نمی‌کند بر آن تأکید می‌شود.
در این روش کیفیت پنجره‌ها به خاطر صرفه‌جویی بسیار نامناسب در خرید پروفیل و یراق‌آلات پنجره‌های upvc عمر بسیار پایین را به دست می‌آورند.
یراق‌آلات پنجره‌های upvc بدون استفاده از جوش در پنجره کار گذاشته می شود . این یراق‌آلاتچون به پروفیل‌های upvc پیچ می‌شوند باید هم خود از جنس مرغوبی ساخته شوند که بر اثر فشار ترک نخورند هم باید به پروفیل‌های مرغوبی پیچ شوند روی آنها قرار بگیرند.
اگر در خرید پروفیل‌ها به خاطر صرفه جویی در قیمت پنجره‌های دوجداره از اقلام به نسبت نامرغوبی را انتخاب کنید. این پروفیل‌های برای شما دردسر ساز می‌شوند. فشار دائمی و همین طور ضرباتی که در طول زمان به پنجره‌های دوجداره وارد می‌شود، باعث افت پیچ‌های نگهدارنده یراق‌آلات در بدن پنجره‌های دوجداره می‌شود. با افت این پیچ‌ها احتمال شکستن و در آمدن آنها از جای خود وجود دارد

توصیه‌های جدی درباره قیمت پنجره‌های دوجداره

در این خرید این نوع از پنجره ها هرگز بر سر قیمت یراق و پروفیل چانه نزنید. تأمین کننده اصلی کیفیت درب و پنجره‌های upvc این دو بخش پنجره‌های دوجداره هستند. در بسیار موارد دیده شده است گروه‌های سودجویی با تقلبی کار کردن این دو بخش قیمت محصول نهایی را بسیار پایین می‌آورند و بعد از شش هفت سال از کار کردن درب و پنجره بخاطر خرج کردن کم اولیه محصول کارایی و کیفیت خود را از دست می‌دهد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده