مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رنگ بندی درب و پنجره upvc در طراحی داخلی ساختمان

رنگ بندی درب و پنجره upvc چگونه است؟ آیا می‌شود درب و پنجره‌های upvc را رنگ کرد به هر رنگی دوست داشته باشید رنگ کنید.
این سوال‌هایی است که موقع بررسی درب و پنجره‌های upvc خیلی به ذهن ما و شما می‌رسد. برای همین در این مقاله سایت ایران یو پی وی سی به رنگ درب و پنجره upvc می‌پردازیم تا به راحتی بتوانید انتخاب کنید.
این که می‌شود درب و پنجره upvc را رنگ کرد جواب مثبت است. بله می‌شود اما رنگ و تکنیک اجرای آن باید خاص باشد. شما با استفاده از رنگ‌هایی با پوشانندگی بالا می‌توانید این درب و پنجره‌های را رنگ کنید. اما هر رنگی برای اجرا روی درب و پنجره upvc مناسب نیست. این رنگ‌ها باید مخصوص این کار باشند. رنگ‌های مخصوص پنجره upvc عملا توانایی خشک شدن بسیار بالایی دارند و این موضوع سبب می‌شود تا رنگ روی سطح صیقلی این پروفیل‌ها به راحتی خشک شود و دچار شره کردن نشود. البته اجرای رنگ روی پروفیل‌های زاویه دار و قسمت‌هایی مختلف باز شونده اندکی سخت است و بهتر است پنجره‌های قبل از نصب به کارخانه برای رنگرزی بفرستید.

رنگ بندی درب و پنجره upvc


یکی از بدی‌های رنگ‌های مخصوص این موضوع محدود بودن رنگ بندی درب و پنجره upvc است. دیگر مشکل این رنگ‌ها فرسوده شدن آنها به واسطه اصطکاک میان لنگه باز شونده و قاب ثابت است. به خصوص در قسمت‌های زاویه دار که این اصطکاک به اوج خود می‌رسد. اساسا سیستم رنگرزی سنتی موضوعی است که برای این درب و پنجره‌های ساخته نشده است.
رنگ بندی درب و پنجره یو پی وی سی از طریق لمینت‌های رنگی هم قابل تأمین است. شما می‌توانید یک لایه رنگی فوق العاده زیبا از جنس upvc روی پنجره خود کار کنید این لمینت‌های رنگی به صورت کشویی روی پروفیل سفید معمول شما قرار می‌گیرد. پروفیل‌هایی که برای رنگ بندی درب و پنجره upvc از لمینت‌های رنگی استفاده می‌کنند، بهترین بافت‌ها و رنگ بندی‌های ممکن را می‌توانند در این لمینت‌ها به دست آورند.

از رنگ بندی درب و پنجره های upvc چگونه در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید

اما برای این که بهترین انتخاب را داشته باشیم چه کنیم. به نظر ما بهتر است که فکر رنگ کردن پنجره‌های تان را از سر بیرون کنید. در هنگام سفارش ساخت، لمینت رنگی خود را هم انتخاب کنید بعد به سراغ رنگ بروید و رنگ دیوار‌ها را با درب و پنجره‌های خود هماهنگ می‌کنید.
بهترین انتخاب برای هماهنگی این است که رنگ لمینتی را که می‌خواهید از میان رنگ بندی درب و پنجره upvc خود انتخاب کنید. بعد از آن به سراغ انتخاب رنگ دیوار‌ها بروید. تکه‌ای از لمینت را به فروشگاه رنگ‌های اکریلیک ببرید که توانایی آنالیز رنگ را دارند و می‌توانند رنگ را برای شما بسازند.
این واقعی است که رنگ بندی درب و پنجره upvc بسیار زیاد است اما توانایی ساختن رنگ برای این پروفیل‌ها وجود ندارد. از این رو بهتر است رنگ دیوار را با این پنجره‌های هماهنگ کنید.
اما یک طرح بسیار خوب برای اجرا در اتاق‌هایی با درب و پنجره‌های بزرگ. رنگ پروفیل خود را از میان رنگ بندی درب و پنجره upvc یک درجه تیره تر و یا مات تر از مابقی دیوارها انتخاب کنید. ورودی نور از میان این پنجره که قاب تیره‌تری نسبت به مابقی اتاق دارد، می‌تواند ترکیبی از رنگ‌های بسیار زیبای سیر و روشن را برای اتاق شما پدید بیاورد. این که پنجره شما قابی تیره‌تر از دیوار داشته باشد یکی از زیباترین قاب بندی‌های محیطی را برای اتاق شما به وجود می‌آورد. ‌

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده