مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» با نصب توری پنجره upvc، پنجره خود را کامل کنید

پنجره های یو پی وی سی این روزها سلاطین بی رقیب ساخت انواع پنجره هستند. این پنجره‌ها امکاناتی دارند که شاید هیچ متریال دیگری از آنها برخوردار نیستند. در این مقاله ما می‌خواهیم یکی از مهم‌ترین امکانات پنجره‌های یو پی وی سی را به شما معرفی کنیم و آن هم امکان نصب توری پنجره upvc است.
شاید در نگاه اول نصب توری روی پنجره‌های upvc چندان امکان خاصی به نظر نیاید. هر پنجره‌ای باید این مکان را داشته باشد و تا از ورود حشرات به محل زندگی جلوگیری کند. اما چگونگی نصب این توری‌ها ست که سبب می‌شود آن‌ها به امکانی خاص برای این پنجره‌ها به حساب بیاید.

نصب توری پنجره upvc

با توری پنجره upvc بیشتر آشنا شوید.

پنجره های upvc این امکان را به وجود آورد که نماهای ساختمان را عملا بی عیب و نقص طراحی کنیم. به این معنی که این پنجره‌ها بدون هیچ موضوع اضافه‌ای در ظاهر روی نمای ساختمان قرار می‌گرفتند و مثلا توری پنجره upvc ، اصلا به چشم نمی‌آمد تا ظاهر نمای ساختمان را دچار عیب و نقص کند.
تمام امکانات بی شمار این پنجره ها مخفی است و از بیرون نمای ساختمان هیچ عیب و نقصی ندارد. دیگر از پرچ ها و قاب آلومینیومی زشت و توری‌های سیاه رنگ کشویی پنجره‌های معمولی خبری نیست.
توری پنجره upvc به صورت آکادرئونی در قابی کاملا هم رنگ این پنجره‌ها روی پنجره نصب می‌شود توری، در جداری حدود یک سانتیمتر در کنار پنجره جمع می شود و در هنگام بسته شدن هیچ وقت به چشم نمی‌آید. توری به صورت کشویی در کنار پنجره قرار می‌گیرد و هر وقت به آن احتیاج داشته باشید در ریلی بسیار روان بر روی پنجره شما کشیده می شود‌.
امکان توری‌های کشویی پنجره های یو پی وی سی این فرصت را به شما می‌دهد که حتی برای پنجره‌های خلیجی و درب های فرانسوی هم توری نصب کنید. این درب و پنجره‌های upvc دو لنگه باز شو دارند که در دو جهت مخالف باز می‌شوند و فضایی بسیار عریض را در برابر شما قرار می‌دهد. امکان استفاده از یک توری پنجره به صورت یک تکه برای این فضای عریض عملا امکان پذیر نیست. زیرا حتی توری های یک تکه هم برای این پهنای عریض تاب برمی‌دارند و در برابر باد ضعف از خود نشان می دهند و شکم می‌دهند.
راه حل استفاده از توری دو تکه است هر تکه در جدار یک سانتی توری پنجره یو پی وی سی که در کنار هر لنگه نصب می‌شود قرار می‌گیرد و همین سبب می‌شود طول توری به اندازه نیمی از عرض پنجره باشد. اما قفل شدن این توری‌ها از خود آنها نیز جالب تراست .
دنیای پنجره‌های یو پی وی سی، دنیای پروفیل‌های بسیار محکمی است که با طراحی خاص در یک دیگر قفل می‌شوند. از این رو است که این پنجره‌ها جوش نمی‌خواهند و حتی در ساخت آنها از میخ و پرچ هم استفاده نمی‌شود. طراحی این پنجره‌ها به نوعی است که در یک دیگر چفت می‌شوند و استحکامی فوق العاده برای آنها به وجود می‌آید.
در توری پنجره upvc هم این اتفاق می‌افتد توری قفل و بست خاصی ندارد تنها پروفیل طولی پنجره در پروفیل دیگر چفت می‌شود و هیچ بادی هم نمی‌تواند آن را باز کنید. در پنجره‌های فرانسوی هم دو پروفیل به راحتی در هم چفت می‌شوند بی آن که بند و بست و یراقی نیاز باشد تا آنها در هم نگه دارد.
جنس توری ها هم از آلومینیوم است اما با طراحی آکادرئونی یا رولی کاملا با توری های خشک قبلی تفاوت دارند ضمنا این توری ها بسیار ساده‌تر از توی کشویی پنجره های معمولی قابل شستشو هستند.
نکته آخر مقاومت توری پنجره upvc در برابر طوفان است. این توری‌ها در زمان بسته بود کاملا در زه خود جمع می شوند مانند بادبان بسته یک کشتی بادبانی از این رو هیچ مقاومتی در برابر باد ندارند که بادهای شدید آنها را پرت کنند.
با نصب توری پنجره upvc به راحتی پنجره خود را کامل و ایمن کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده