مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پنجره‌‌ های upvc خلیجی برای چه سبکی از دکوراسیون داخلی مناسب است

این که خانه شما در یک سبک بسیار خاص دکوراسیون داخلی طراحی شده باشد یکی از بهترین ویژگی‌های یک خانه‌ ایده‌آل است. اما در بسیاری موارد ما وقتی خانه‌ای را می‌خریم، معمار داخلی آن با معماری خارجی متفاوت است و این دو درک خاصی از یکدیگر ندارند. یا ما یک سبک خاصی را در معماری می‌پسندیم که شکل و ظاهر بیرونی بنا به ما این اجازه را نمی‌دهد که آن را روی خانه ایده‌آل خود اجرا کنیم. اما با تعویض پنجره‌ upvc می‌توان تا حدی دو بخش خاص معماری داخلی و خارجی بنا را یک کرد.
پنجره‌ها بخش‌هایی از بنا هستند که عملا دو بخش داخلی و خارجی معماری را به یک دیگر پیوند می‌دهند. شما با داشتن پنجره‌هایی که با سبک معماری داخلی خانه شما هماهنگ باشد، می‌توانید هماهنگی و هارمونی معماری داخلی را از نمای متصل به خارج خانه خود شروع کنید. این به آن معنی است که اگر در حال ساخت یک خانه هستید از همین الان سبک و حال و هوای معماری داخلی خانه را انتخاب کنید و حتی متریال و نقشه‌ای را که می‌خواهید در خانه اجرا کنید روی کاغذ یا در یک نرم افزار سه بعدی ساز پیاده کنید.
اگر هم می‌خواهید تغییر دکوراسیونی اساسی به خانه خود بدهید حتما این کار را با تعویض پنجره‌ها شروع کنید. پنجره‌های upvc علاوه بر جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی صوتی می‌تواند تغییرات عمده‌ای برای بنای شما ایجاد کند. در این مقاله می‌خواهیم تأثیر تعویض پنجره‌های معمولی را با پنجره‌های upvc خلیجی بسنجیم.

پنجره‌‌ های upvc خلیجی

برای پنجره‌ های upvc خلیجی چه سبکی از معماری را انتخاب کنیم

پنجره های upvc خلیجی یکی از بزرگترین انواع پنجره ‌های upvc هستند. این پنجره ‌ها را تقریبا در آپارتمان های زیر صد متر کمتر می‌توان استفاده کرد زیرا یک بر خانه از سقف تا کف را به خود اختصاص می‌دهند.
برای کار کردن این نوع از پنجره‌ یو پی وی سی نیاز دارید که یک دیوار کامل را کاملا خالی کنید. از این رو در بسیاری موارد کار گذاشتن این پنجره‌های همراه با تخریب در ساختمان های قدیمی است. کمتر پیش می‌آید که در خانه‌ای قدیم از این دسته پنجره ‌ها استفاده شده باشد از این رو کار کردن آن از دیگر انواع پنجره های upvc هزینه‌برتر است.
پنجره های upvc خلیجی را برای آپارتمان‌های بلند مرتبه بزرگ، پنت‌هاوس‌ها و یا ویلا‌های خارج شهر کار کنید. نور عنصری است که با کار کردن این دسته از پنجره‌ ها به وفور به خانه شما دعوت می‌شود. با استفاده از این گونه از پنجره‌ها می‌توانید تمام یک سالن پذیرایی را غرق در نور روز کنید.
به مناظر اطرافتان نگاه کنید. به خصوص اگر در یک ویلای بزرگ به سر می‌برید. منظره طلوع و به خصوص غروب آفتاب و یا حتی مناظر ساعت‌های میانی روز را با یک دیگر بسنجید و ببینید کدام یک دلربا تر است و از دیدن کدام یک از آنها لذت می‌برید. پنجره upvc خلیجی خود را رو به آن منظره قرار دهید. این کار سبب می‌شود که نشیمن ویلای شما موقعیتی خاص پیدا کند. ساعتی از روز با قاب گرفتن زیبایی‌های این تصویر توسط پنجره خلیجی هر کسی در خانه به نشستن در این نشیمن دعوت می‌شود.
دیگر کاربرد پنجره های upvc خلیجی برای خانه‌هایی است که در آن گیاهان آپارتمانی به تعداد زیاد نگهداری می‌شود. در این روش شما با استفاده از این پنجره‌های upvc می‌توانید نور بسیار زیادی را برای گیاهان خود آماده کنید. با استفاده از این پنجره‌ها تمام خانه را می‌توانید با انواع گیاهان آپارتمانی تزئین کنید. جایی از خانه که نور کمتری دارد و از پنجره دور است را با گیاهان آپارتمانی که نور کمتری می‌خواهند و جاهایی که نور بیشتری می‌خواهند را با گیاهانی که نور طلب‌ترند بیارایید.
مبل‌های راحتی با رنگ‌های خنثی و برخی رنگ‌های سرد می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای باشند ترکیب رنگ‌های سرد در این روش در نور آفتاب به تعادل می‌رسد و نقشی بسیار زیبا را به خود می‌گیرد. استفاده پارچه‌ها و یا متریال های با بافت درشت و یا با بافتار‌های نمایان‌تر در کنار کف خانه که به رنگی مات مانند خاکستری فرش شده است، همراه با فرش‌های فانتزی درشت بافت و یا گلیم‌های اصیل با نقش های هندسی چشم نوار خانه شما ست.
اما بهترین ترکیب در این دکوراسیون داخلی استفاده از چند گیاه آپارتمانی بزرگ مانند دراسنای بلالی در نزدیکی پنجره‌های upvc است با این کار برای نور زیبای روز دورازه‌ و قابی سبرنگ و زیبا تهیه می‌کنید.
اگر امکانات نصب این چنین پنجره‌ای را دارید حتما با ایران یو پی وی سی تماس بگیرید تا در اسرع وقت جشنواره‌ای از نور شادی در خانه خود برپا کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده