مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پنجره دوجداره با کیفیت نانو را بهتر بشناسیم

در این مقاله سایت ایران یو پی وی سی می خواهیم درباره مفهومی پنجره دوجداره با کیفیت نانو صحبت کنیم. آیا این مفهوم هم مانند دیگر مفاهیم مربوط به نانو تکنولوژی، موضوعی تبلیغاتی است؟ کیفیت نانو در بسیاری از صنایع عملا به چیزی که خیلی با کیفیت است اطلاق می‌شود. اما در صنایع درب و پنجره upvc اینگونه نیست به راستی ما در این صنایع انواع درب و پنجره با کیفیت نانو داریم؟

پنجره دوجداره با کیفیت نانو

درب و پنجره دوجداره با کیفیت نانو

ابتدا بگذارید درباره ابعاد نانو با شما سخن بگویم. اگر ذرات یک چیز بسیار ریز شود و صنایع روی ذرات ریز یک محصول کار کند و عملا بررسی‌های کیفی در ابعاد بسیار ریز یک محصول انجام شود، عملا ما با یک محصول نانو رو به رو هستیم .اما مهم این است که چقدر زیر؟ یک نانومتر یک میلیاردیوم متر است. یعنی پنجره‌های نانو عملا با تغییر شکل‌های اتمی در پروفیل‌ها upvc ساخته می‌شوند.
حال این همه دقت برای چیست. اولین دلیل کیفیت بسیار بالای این محصولات است. با فیلتر کردن فلزات سنگین در حد نانو، عملا شما می‌توانید کیفیت و عدم حساسیت‌زایی محصول را به اوج برسانید. اما این بخشی از ماجراست. پروفیل های پنجره دوجداره با کیفیت نانو به معنی واقعی هیچ عیبی و نقصی در خود ندارند.
اما دیگر مزایای درب و پنجره‌ دوجداره با کیفیت نانو است که آن را بسیار جذاب می کند. اگر شما مانند بسیاری از خانه‌های ایرانی در خانه فرش‌های گرانقیمت دارید باید برای محافظت از فرش‌های دستباف خود بیشترین دقت را به خرج دهید. زیرا اگر فرش پاره شود می‌شود آن را رفو کرد، اما اگر فرشی رنگش برود چه آیا می‌شود فرش را رنگ کرد. پاسخ صد در صد منفی است این موضوعی است که ما را بر آن می‌دارد که یک پنجره یو پی وی سی با کیفیت نانو تهیه کنیم.

کیفیت های ویژه درب و پنجره دوجداره نانو

پنجره‌ دوجداره با کیفیت نانو در بیشتر اوقات با شیشه‌های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید یا اشعه UV ارائه می‌شود. شاید زمانی که می‌خواهید عینک آفتابی بخرید با این واژه آشنا شده اید که عینک باید UV400 باشد یعنی 98% اشعه UV را فیلتر کند. البته عینک آفتابی برای این کار به رنگ‌های تیره در می آید اما در پنجره ها دوجداره هم این موضوع با استاندارد خاصی رعایت می‌شود.
پنجره دوجداره با کیفیت نانو می‌تواند اشعه UV320 را 99% و اشعه UV400 را 60% فیلتر کند. این استاندارد برای آن که رنگ مبلمان فرش‌ها و حتی گیاهان حساس به آفتاب را به خوبی پوشش دهد بسیار خوب و کاربردی است.
همین طور یراق آلات این دسته ‌از پنجره‌ها بسیار مقاوم قوی ساخته می شوند و برای آن‌ها از فاصله سازهای 16 و 14 میلیمتری استفاده می شود. فاصله ساز به بلوک های کوچکی گفته می شود که ما بین دو شیشه پنجره دوجداره با کیفیت نانو قرار می‌گیرد و همین روش بازده حرارتی این پنجره‌ها را به اوج خود می‌رساند.اسپیسر 16 میل سبب می‌شود نفوذ هوای گرم و سرد به داخل خانه به حداقل ممکن برسد.
اما این همه لیست مزایای پنجره دوجداره با کیفیت نانو را تکمیل نمی‌کند. موضوعی دیگری سبب می‌شود که این مدل از درب و پنجره‌ها به شدت برای معماران داخلی و خارجی ساختمان جذاب شود، رنگ آن‌ها ست. در بسیار از طرح های معماری داخلی و خارجی ساختمان استفاده از متریال‌های گوناگون سبب القای حس خاص به بیننده می‌شود. این متریال ها اما گاهی یا بسیار گرانند و گاه به محیط زیست صدمه می زنند. برای ساختن یک درب و پنجره از چوب بلوط بسیار از این درخت ها را باید برید. این در حال است که درب و پنجره چوبی با آن که بسیار زیبا هستند اما هیچ وقت نمی‌توانند عایق صدا و حرارت و رطوبت باشند.
درب و پنجره دوجداره با کیفیت نانو به خاطر جنس بسیار خوب پروفیل‌های نانو این توانایی را دارد که علاوه بر رنگ و طرح چوب به هر رنگ و طرحی که بخواهید در آید . این موضوع سبب می‌شود در طراحی نما رنگی پایدار و کارایی فوق عالی داشته باشید و نمای ساختمان خود را به هر شکل و طرحی که دوست دارید درآورید. ‍‍‍

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده